Tilaus- ja toimitusehdot

Toimituskulut ja tavat

Toimituskulut sekä tavat riippuvat lähetyksen painosta ja koosta.

Pienlähetykset toimitamme postin kirjeenä. Nämä mahtuvat suoraan postiluukusta sisään. Muissa tapauksissa lähetämme lähetyksen postin pakettina lähimpään postin toimipisteeseen tai SmartPost pakettiautomaattiin.

Mikäli haluat noutaa paketin tietystä pakettiautomaatista tai postin noutopisteestä, voit jättää tiedon tilausta tehdessäsi kommenttikenttään niin huomioimme tämän pakettia lähetettäessä.

  • Max 200 g painavat, max 3 cm korkuiset pienlähetykset postin kirjeenä 3,50 €
  • Max 35 kg painavat, max 19 cm korkuiset paketit 5,90 €
  • Max 35 kg painavat, max 36 cm korkuiset paketit 9,90 €
  • Yli 50 € tilauksiin tarjoamme sinulle ilmaisen toimituksen.

Ostoskori ehdottaa sinulle eri toimitusvaihtoehtoja ostoskorin painon ja hinnan mukaan. Lähetysten kulut laskutetaan aina yllämainittujen (todellisten) toimituskulujen mukaan, myös mikäli ostoskori on ilmoittanut eri toimituskulut.

Voit myös noutaa tilauksen veloituksetta Loviisan (Aleksanterinkatu 6, 07900 Loviisa) tai Mäntsälän (Osuustie 1, 04600 Mäntsälä) myymälästä. Toimitus on noudettavissa omalla nimellä tai tilausnumerolla, jonka saat sähköpostiisi kun tilaus on hyväksytty.

Toimitusaika

Tilauksesi toimitusaika Suomessa on 1 – 4 arkipäivää (varastotuotteille).

Mikäli noudat tilauksesi Loviisan tai Mäntsälän myymälästä on se valmis noudettavaksi  heti kun saamme sen pakattua. Kun tuote/tuotteet ovat noudettavissa saat siitä sähköpostilla ilmoituksen.

Olemme yhteydessä mikäli toimitusaika pitenee.

Palautus, vaihto ja noutamatta jättäminen

Tuotteillamme on 14 pv vaihto- ja palautusoikeus. Palautuksen ehtona on käyttämätön ja myyntikelpoinen tuote joka on myyntipakkauksessaan.

Ennen palautusta sinun tulee aina ensin ottaa meihin yhteyttä. Palautus on ilmaista 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

Tuotteen palautusosoite:

Oy Skandinavian Food and Bakery Ab
Osuustie 1
04600 Mäntsälä

Tilauksen noutamatta jättäminen tai tilauksen peruuttaminen ilman yhteydenottoa: Noutamattomista paketeista aiheutuneet kulut veloitetaan jälkikäteen.

HUOM! Palautunut paketti ei ole palautus!

Maksupalvelutarjoaja

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu ja Checkout Finland Oy on OPn omistuksessa.

Checkout Finland Oy
Varastokatu 3 A
33100 Tampere
Y-tunnus 2196606-6
OVT-tunnus 003721966066

Erimielisyystilanteet

Vastaamme tuotteiden mahdollisista virheistä Suomen lain mukaisesti. Erimielisyystilanteissa voit aina saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi suosittelemme ottamaan yhteyttä kuluttajaneuvontaan. Kuluttajariitalautakunta voi jättää asian käsittelemättä, ellei kuluttaja ole ensin ollut yhteydessä kuluttajaneuvontaan.

Jälkitoimitukset

Emme toimita loppuneita tuotteita jälkitoimituksina. Joissakin tapauksissa voimme sopimuksen mukaan, mikäli tuote on päässyt loppumaan varastosta ja sen toimitusaika on pitkä, postittaa tuotteen sinulle jälkitoimituksena veloituksetta. Asiasta on aina sovittava erikseen kanssamme.

Viallinen tuote tai lähetys

Vahinkoja sattuu – mikäli huomaat paketin olevan rikkoutunut tai muuten kärsinyt – tee heti vahinkoilmoitus Postille. Suosittelemme, ettet vastaanota lähetystä.  Ole myös pikimmiten yhteydessä meihin puhelimitse tai sähköpostitse toimisto (a) rundamunken.fi.

Jos huomaat myöhemmin että tuote on viallinen – ota heti yhteyttä sähköpostilla ja kuvaile tilanne. Otamme sinuun yhteyttä sähköpostilla tai puhelimitse.